http://uupload.ir/files/iyoy_edamematlab.gif

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !





آپدیتدانلود Riddlord: The Consequence 1.05 – بازی پازل فوق العاده اندروید + دیتا



Riddlord: The Consequence v1.05 Full – بازی فکری و پازل فوق العاده زیبا و خاص اندروید همراه دیتا + تریلر
قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی و امتیاز 4.4 از 5.0 – نسخه خریداری شده و کامل بازی تقدیم شما
تست شده با اجرای کاملا افلاین

ادامه مطلب+دانلود
Riddlord: The Consequence بازی جدید، فوق العاده زیبا و اعتیاداور در سبک بازیهای پازل و فکری از استودیوی Amrita Studio شبیه بازی THE ROOM برای اندروید است که ساعت ها پیش با قیمت 4.99 دلار در گوگل پلی منتشر شد و مثل همیشه تصمیم گرفتیم همزمان با انتشار و برای اولین بار در ایران ان را حضورتان معرفی کنیم و برای بار دیگر به وجدتان بیاوریم! شما نقش شخصیتی به اسم جک رید را ایفا می کنید ؛ کاراکتری که سابقه ای طولانی در دستگیری قاتل های سریالی دارد و یک کارآگاه کارکشته است! با این حال، یک روز که وی در حال بازگشت به خانه است، شخصی مرموز به او زنگ می زند و می گوید که اسپارک، فرزند وی، را دزدیده است! جک بلافاصله خودش را به خانه می رساند و در آنجا با یک جعبه مرموز روبرو میشود و اینجا آغاز وقایع بازی Riddlord: The Consequence است! در اصل در Riddlord: The Consequence هدف شما این است که به راز ربوده شدن پسر شخصیت اصلی پی ببرید و این معما را حل کنید! اگر از علاقه مندان به سری بازیهای The Room هستید و به دنبال یک بازی پازل سرگرم کننده برای پر کردن اوقات فراغت تان هستید به هیچ وجه Riddlord: The Consequence را از دست ندهید!


بازی Riddlord: The Consequence هم اکنون در گوگل پلی امتیاز 4.4 از 5.0 را کسب کرده است و کمتر از 100 فروش داشته است و ما در فارسروید نسخه اول ان را به صورت رایگان همراه دیتا برای دانلود عرضه کرده ایم و قادرید ابتدا تصاویر و تریلری از گیم پلی ان را مشاهده کرده و در نهایت اگر مایل بودید ان را با یک کلیک از سرورهای پرسرعت سایت دریافت بکنید. در اخر اینکه، بازی Riddlord: The Consequence توسط ما تست شده و به صورت افلاین و بدون مشکل اجرا شده است.

تغییرات نسخه ی v1.05 :

* بهینه سازیهای مختلف و رفع مشکلات بازی .

 

دستورالعمل نصب و اجرای بازی :

– اول فایل نصبی بازی را دانلود و نصب کنید.

– فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید. پوشه ی com.Amrita.RiddlordConsequence را در مسیر Android/obb حافظه داخلی کپی کنید.

– بازی را اجرا کنید.

منبع ؛ www.myket.blog.ir

جعبه دانلود

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۰۹
Ali_K کارگر السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی