http://uupload.ir/files/iyoy_edamematlab.gif

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !






متن آهنگ لیلی بی عشق هوروش بند

ادامه مطلب+دانلود

بازم امشب تنهام یاد اون خاطره ها افتادم و اشکام بند نمیشه
جای اون خالیه تو دستام پشت این دیوار شهر من با خودم تنهام
امشب به جای من دست کی تو دستشه من هر دفعه صد بار با خودم میگم که باز
شاید بشه تکرار بازم اون روزا بیان اشکی نشم چشمام
لیلی بی عشق کجایی تنهام آخه به جونت وصله نفس هام
دنیا بی تو یعنی که مریض و تنهام …
امشب دیوونم بی تاب بی تاب تو آسمونم نمونده مهتاب
کجای قصه گم شدی افتادی از پا …

دانلود آهنگ جدید هوروش باند لیلی بی عشق با لینک مستقیم

سر میکنم هرشب گلم با جای خالیت ببین بوسه زدم به جای پات گلای قالی
میخوام بگیری پر بیای بازم کنارم از دار دنیا مگه جز تو کیو دارم
لیلی بی عشق کجایی تنهام آخه به جونت وصله نفس هام
دنیا بی تو یعنی که مریض و تنهام …
امشب دیوونم بی تاب بی تاب تو آسمونم نمونده مهتاب
کجای قصه گم شدی افتادی از پا …



حجم فایل : 3 و 8  مگابایت
رمز فایل : ندارد
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۳۰
Ali_K کارگر السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی