http://uupload.ir/files/iyoy_edamematlab.gif

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !

به وبلاگ خانه مایکت خوش آمدید

وبلاگ خانه مایکت لطفا مطالب را به اشتراک بگذارید. !




دانلود آهنگ جدید مهراب بنام خودزنی

جمعه, ۲۹ دی ۱۳۹۶، ۱۲:۳۸ ق.ظ

دانلود آهنگ جدید مهراب بنام خودزنی

ادامه مطلب+دانلود 

خودزنمیو دو تیغو این قلب پاره پاره
عروس شدی عزیزم مبارکِ دوباره
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن
وای ای وای داره سرد میشه میمیره قلبم
وای ای وای دست عشقمو گرفتو رفتن

وقتی قدماتو موقع رفتن میدیدم
خون گریه میکردم از توو ترکیدم
کارت عروسیتم رسید وای
صدای شکستن استوخونامو میشنیدم
گل گرفتم واست ندیدی؟
از همون گلایی که تو همیشه دوست داشتی
گل از دستم افتاد چشمم بهت افتاد
دیگه زنداداشم شده مبارک داداشی
سخته اون که دوستش داشتی یه عمر
جلو چشات کنار داداشت بشینه
بله بگو عشقم گور بابای من
عروس خانوم کجاست رفته گل بچینه
یه جا سردرد همه دیوونگیت میشه
یه جا گریه هات تبدیل به خودزنی میشه
یکی گریه هاش آبروی دلشو میبرد
نشد یکی شکست عشقی خورد
امشب خودکشی میکنم خودزنی که سهله
به من اصلا نگا نکن محکم بگو بله
رگه دیوونگیم گل کرد خواب از سرم پرید
کشیدم کشیدم تا رگامو برید
واسه دل بریدن از تو بریدم این رگو
تو میدونستی اخلاق این دیوونه ی سگو
من فقط یه پام که نه جفت پاهام لبِ گوره
باید بمیری وقتی که جدایی زوره
وقتی مست بودمو همه چیو دوتا میدیدم
تو بازم واسه من یکی بودی عشقم
خونمون سفید بود الان قرمز شده ها
آخه اسم تورو همه جا با خون نوشتم
چشم تو خیره به اون چشم من کاسه ی خون
چشم من حلقه ی اشک دست تو حلقه ی اون
خنجرو جوری زدی که قرصم اثر نداره
خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره
خودزنیمونو تیغو این قلب پاره پاره

پخش آنلاین تهران موزیک





حجم فایل : 16  مگابایت
رمز فایل : ندارد
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۹
Ali_K کارگر السلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام

نظرات  (۱)

۱۰ دی ۰۱ ، ۱۳:۴۶ مهراب فن

مگ میشه بد باشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی